Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

ΔΡΟΜΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ


Όλοι μας να το προσέξουμε αυτό. Και ειδικά το παιχνίδι των ενοχών.
Ό,τι κι αν γίνει στο παιδί σας, κάντε πως δεν το πήρατε χαμπάρι.
Και πιάστον σε μια ώρα ήσυχη και πες του:
«Είσαι καλά; Δεν σε βλέπω καλά».
Μην το αποπάρεις.Έχει κι αυτό το δικαίωμα και να κάνει και λάθος.
Γιατί; Σάματις εσύ δεν έκανες λάθος, να πάρει η ευχή;

Θυμάμαι τον Γέροντα Παΐσιο.
Είχα βαπτήσει έναν ανηψιό και τον αγαπούσα πάρα πολύ γιατί
είχε το όνομα του πατέρα μου.
Μετοίκησαν για την Αυστραλία. Αποφάσισε ο αδελφός μου να φύγει.
Πήρε σαν τον Αβραάμ όλο του το βιος.
Εγώ ανησυχούσα για το βαπτηστήρι μου, γιατί έφυγε κι αυτό, ήταν έξι χρονών
και είχαμε μια πολύ καλή χημεία, μια πολύ καλή επικοινωνία.
Βέβαια, εγώ προσευχόμουν κι έκανα κανόνα κάθε μέρα
για το πνευματικό μου τέκνο. Και αυτό έχτιζε γέφυρες.
Κάτι άλλο που πρέπει να κάνεις εσύ για το παιδί σου΄
όχι «φώτιζε, Χριστέ μου, το παιδί μου».
Όχι! Θα παρακαλάς ο Χριστός να φωτίσει εσένα 
για να αντικατοπτριστεί το φως Του στο πρόσωπο του παιδιού σου.
Εσύ να είσαι καλοφώτιστος! Γιατί εσύ είσαι το παράδειγμά του…

Και πήγα στο Γερο-Παΐσιο και του λέω:
«Γέροντα, είμαι σε κατάσταση πανικού.
Ο αδελφός μου μετοικίζει στην Αυστραλία και ανησυχώ για το παιδί μου,
για τον ανηψιό μου, το βαπτηστήρι μου. Κι ανησυχώ γιατί, έχω ακούσει
ότι ναι μεν θα πάρω μια λαμπάδα την ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας
ότι αξιώθηκα να βαπτήσω ένα παιδί και να το φέρω
στο πρόσωπο του Χριστού, αλλά, από την άλλη μεριά,
εάν δεν γνωρίσει τον Χριστό θα λογοδοτήσω γι΄αυτό.

«Παρακαλέστε», λέω, γέροντα, αν μην χάσει το δρόμο του».
Και γυρνάει και μου λέει:
«Τι λες βρε Αρσένιε; Στα καλά σου είσαι;»
Τα΄χασα εγώ!
«Να μην παρακαλάς», μου λέει, «να μην χάσει το δρόμο του προς τον Χριστό.
Να παρακαλάς να του δώσει ο Θεός οδούς επιστροφής!
Ποιός από μας δεν έχασε το δρόμο του κάποτε;»

Γέροντος Αρσενίου Σιναΐτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου