Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΠΟΔΕΙΞΗ; Η ΧΑΡΑ!



Το θέμα δεν είναι
να είσαι εσύ σωστός
αλλά να μπορείς να δώσεις χαρά
στον άλλο άνθρωπο.
Η ουσία δεν είναι το να διαφυλάξεις
αλώβητο το εξωτερικό σου προφίλ,
την ατσαλάκωτη εικόνα σου,
τη σοβαροφάνεια σου,
την καλή γνώμη που έχει
ο κόσμος για σένα,
αλλά το να σχετιστείς,
να συμμετέχεις ουσιαστικα
στη ζωή του άλλου.

Να γελάσεις
και να κλάψεις μαζί του,
να χαρείς,
να τραγουδήσεις,
να χορέψεις,
ν'αγαπήσεις.

Η χαρά του Χριστού
που σε διαποτίζει να διαχυθεί
σε όλους γύρω σου.
Το πνεύμα της ειρήνης σου,
να μπολιάσει αυτούς
τους οποίους συναναστρέφεσαι.


Ξέρεις,η ζωή δεν είναι μια άρνηση.
Δεν είναι όλο πρέπει και μη,
αλλά είναι μια ουσιαστική κατάφαση.

Ζω τη ζωή,θα πει χαίρομαι
όλα όσα μου προσφέρει ο Θεός.
Το φαγητό,τη μουσική,το παιχνίδι,
τη θάλασσα,τον ύπνο.

Πνευματικό και χριστιανικό
δεν είναι να κρατάω
με βαριά καρδιά κάποιους τύπους,
αλλά να βιώνω
με ευχαριστιακή  διαθεση
την κάθε στιγμή μου.

Πνευματικό και χριστιανικό
είναι να κάνω θρύψαλα
τα πρέπει και τα μη,
να διαλύω την όποια εικόνα
υψηλής πνευματικότητας
υποψιάζεται ο περίγυρος μου
για μένα,
κερδίζοντας τον αδερφό μου.
Κάνοντας τον να γελάσει,
συμπαρασύροντας τον στη χαρά
και την ευλογία
που μου χαρίζει ο Θεός.

Πολύ πνευματικό και χριστιανικό
ήταν αυτό που όλοι ζήσαμε
σε μια πρόσφατη κατασκήνωση.
Ιερείς να βγάζουν
μια χαριτωμένη τρέλα,
να χορεύουν,να διασκεδάζουν,
να δίνουν χαρά,να παίζουν ανέμελα
με τα παιδιά δημοτικού,
γυμνασίου και λυκείου.

Μ'ένα τρόπο απλό,αληθινό,
καρδιακό,αυθεντικό.
Ένα τρόπο που ευωδίαζε Χριστό.

Απόδειξη;
Η χαρά,το άφθονο γέλιο,
η σύνδεση,η αγάπη,
η προσμονή για την επομενη φορά,
για την επόμενη κατασκήνωση.

Πνευματικό και χριστιανικό
είναι να χορεύεις μέχρι αργά
με τα παιδιά και το πρωί όλοι μαζί
στη Θεία Λειτουργία
να κοινωνούν
τον Ιησού Χριστό.
Την αγάπη και το φως.

Ευτυχώς που ήμουν με τα παιδιά μου,
κι εγώ παρόν.
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα
τέτοιοι ιερείς.
Της απλότητας και της χαράς!

Αλέξης Αλεξάνδρου 10/9/18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου