Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ



 Όλα να τα χαίρεστε,
συμβούλευε τους ανθρώπους
ο αγαπημένος μου Άγιος Πορφύριος.
Έτσι κι εγώ σήμερα το έκαμα πράξη.

Χάρηκα τον λίγο περισσότερο ύπνο,
το χουζούρεμα στο κρεβάτι
και το πλούσιο οικογενειακό πρωινό.
Τη χριστουγεννιάτικη ταινία με τα παιδιά
και με τη γυναίκα μου
τις αγκαλιές και τα φιλιά.

Χάρηκα τον γαλάζιο ουρανό
και τον ήλιο που ζέστανε τα κόκκαλα μου 
μετά από μέρες συννεφιάς.
Την βόλτα στο mall,
το χαλαρωτικό περπάτημα,
με φίλους και γνωστούς το συναπάντημα.

Χάρηκα τα όσπρια της μαμάς στο πατρικό
και την επίσκεψη σε μια γιαγιούλα
χαριτωμένη και γλυκιά

Αυτή τη λάμψη στη γεροντική ματιά,
που σαν να μου ψιθύρισε
και πάλι μέσα στην καρδιά,
πως ο παράδεισος δεν είναι μακριά.

Δόξα τω Θεώ!

Αλέξης Αλεξάνδρου 27/12/19

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου