Πέμπτη 27 Μαΐου 2021

Λόγος και σιωπή..

 

 Είναι μεγάλη τέχνη να ξέρεις πότε να μιλάς και πότε να σωπαίνεις.Τι να λες κάθε φορά και τι να μην ρωτάς. Διάκριση ονομάζεται. Αυτό μου λείπει...Γι' αυτό πολλές φορές τα θαλασσώνω.Την ώρα που νομίζω πως τον άλλον θα τον σώσω, τον γκρεμίζω, τον αποκαρδιώνω, του προσθέτω βάρος που δεν μπορεί ν' αντέξει, ανοίγω πληγές που μάχεται καιρό να επουλώσει, πυροδοτώ τον φόβο που παλεύει όπως μπορεί να ξεπεράσει.

Ο Άγιος Δημήτριος του Ροστώφ αναφέρει σχετικά:" Ο λόγος θέλει πολλή προσοχή.Πρεπει να σκεφτείς σε ποιό χώρο και χρόνο μιλάς, για ποιό σκοπό,σε ποιούς απευθύνεσαι, ποιό είναι το κίνητρο σου, και ποιά τα αποτελέσματα του λόγου σου.Πριν μιλήσεις, να τα σκέπτεσαι όλα αυτά.Ο σιωπηλός τα σκέφτηκε.Και γι' αυτό σιώπησε...".

Πολλές φορές η "αλήθεια" μου σκοτώνει τον αδελφό μου, τον σκανδαλίζει, τον αποθαρρύνει,τον πληγώνει. Κι άλλες πάλι φορές η σιωπή μου μοιάζει με προδοσία, αφού ένας και μόνο καλός μου λόγος θα τον αναστήσει.

Λόγος και σιωπή, σιωπή και λόγος... Φώτιζε με Κύριε...

 

© Αλέξης Αλεξάνδρου 27/5/21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου