Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

"Θεέ μου δωσ' μου την υπομονή και την πίστη των αγίων"

Η απόγνωση, το άγχος, ο πανικός, ο φόβος, ο εξαναγκασμός, είναι του εχθρού αδελφέ μου και όχι του Χριστού. Γι'  αυτό μη φοβάσαι, μην απελπίζεσαι, μην τα χάνεις. Κράτα γερά την πίστη, την υπομονή και την προσευχή.

"Θεέ μου δωσ'μου την υπομονή και την πίστη των αγίων". Αυτό ζητούσε στην δική του δύσκολη εποχή των διωγμών, των εμπαιγμών, των στερήσεων, των αποκλεισμών, των συκοφαντιών, ο άγιος Σωφρόνιος του Έσσεξ.

Αυτό επιβάλλεται να ζητούμε κι εμείς σήμερα. Κι έχει ο Θεός...Ο Θεός να το ξέρεις δεν μας αφήνει αδελφέ μου, εμείς είναι που Τον λησμονούμε. Κι ας θυμόμαστε και τούτον το παρήγορο λόγο από τον άγιο Παΐσιο: "Έχουν οι μεγάλοι τα σχέδια τους, έχει όμως κι ο Θεός τα δικά Του".

 

© Αλέξης Αλεξάνδρου 3/12/21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου