Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

Ξέρεις μήπως, παιδί μου

Ξέρεις μήπως, παιδί μου, γιατί αυξήθηκαν οι ασθένειες και οι φοβερές θανατηφόρες επιδημίες;

Γιατί οι άνθρωποι άρχισαν να πιστεύουν ότι η υγεία είναι αρπαγή από τη φύση, όχι δώρο του Θεού. Και οτιδήποτε αρπάζεις με κόπο, πρέπει με διπλάσιο κόπο να το υπερασπισθείς.

Ξέρεις μήπως παιδί μου, γιατί οι άνθρωποι μάχονται για τη γη και δεν ντρέπονται που έγιναν ίσοι με τους τυφλοπόντικες;

Γιατί η γη φύτρωσε μέσα στις καρδιές τους και τα μάτια βλέπουν μόνον αυτό που στην καρδιά μεγαλώνει. Και για τούτο ακόμη, παιδί μου, γιατί η αμαρτία τους κατέστησε ανίσχυρους στον αγώνα για τον ουρανό.

Μην κλαίς παιδί μου, σύντομα θα έρθει ο Κύριος και θα τακτοποιήσει τα πάντα...

 

Από το βιβλίο "Προσευχές στη λίμνη", Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς, Εκδόσεις Ορμύλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου