Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022

Χαίρετε και μη φοβείσθε

Πατέρα μου, Συ γνωρίζεις τα βάρη μου. Πολλές φορές , συχνότατα, αναστενάζω κάτω από αυτά τα βάρη των ευθυνών. Πόσο Σε έχω ανάγκη! Γνωρίζω πως με παρακολουθείς με την θαυμαστή πρόνοια Σου κι αυτό με ανακουφίζει. Περιμένοντας να ενφανισθής όπως φανερώθηκες στις Μυροφόρες και τις είπες: ”Χαίρετε και μη φοβείσθε”. Ναι, όταν μου αποκαλύπτεσαι, τα ίδια μου λες και μένα, τον φθηνό άνθρωπο.

 

Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας από το βιβλίο “Μέθεξις Θεού”, κοιμήθηκε εν Κυρίω σαν σήμερα πριν 3 χρόνια (8 Δεκεμβρίου 2019)

 

Ο δρόμος της σωτηρίας μας είναι σπαρμένος με αγκάθια και πονάμε και ματώνουμε, αλλά υπομονή και θα έλθη η ευλογημένη ώρα, που οι πόνοι και τα αίματα θα γράψουν τα ονόματά μας στο βιβλίο της ζωής!

 

Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου