Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Τελικά το θέμα είναι τι θα κάνει κανείς

Μπορεί να έχεις καλές πολύ καλές διαθέσεις, μπορεί να μοιάζει έτσι, να δείχνει ότι αγαπάς τον Χριστό- και να ξεγελάς τον εαυτό σου και τους άλλους- στην πράξη όμως να μη φαίνεται αυτό. Εκ των έργων άμα σε κρίνει κανείς, δεν φαίνεται να αγαπάς τον Χριστό. Διότι, αν αγαπούσες τον Χριστό, θα είχες υπομονή, πραότητα, θα σιωπούσες, θα ήσουν ανεκτικός, θα έβαζες πρώτα τον άλλο και ύστερα εσένα. Βέβαια, θα πει κανείς: «Θεέ μου, τί ήθελα και ερχόμουν εδώ να τα ακούω όλα αυτά; Τόσοι άλλοι άνθρωποι είναι ξέγνοιαστοι εντελώς». Όμως μπορεί να σκεφτεί κανείς αλλιώς: «Θεέ μου, Θεέ μου, σε τι αγνωσία θα ήμουν, σε τι σκοτάδι θα ήμουν, τι άγνοια θα είχα, και τώρα με βοηθάς να δω την αλήθεια». Τελικά το θέμα είναι τι θα κάνει κανείς.

 

+ π. Συμεών Κραγιόπουλος, « Ο Χριστός κυβερνάει τον κόσμο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου