Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

Η ανωμαλία του κόσμου

Ποτέ δεν έχουν γίνει βεβαίως αποδεκτές τέτοιες παράξενες και αφύσικες εκδηλώσεις και συμπεριφορές όπως στις ημέρες µας. Εξετάστε µόνο τον κόσμο γύρω σας: τι υπάρχει στις εφημερίδες, ποιο είδος κινηματογράφου παίζεται, τι δείχνει η τηλεόραση, τι σκέφτονται οι άνθρωποι ότι είναι ενδιαφέρον και με τι διασκεδάζουν, με τι γελούν: είναι τελείως αλλόκοτο. Και υπάρχουν άνθρωποι που σκόπιμα προάγουν κάτι τέτοιο, φυσικά για οικονομικό τους όφελος, και επειδή αυτό είναι µόδα, επειδή υπάρχει ένας διεστραµµένος πόθος για αυτού του είδους τα πράγματα.

 

π.Σεραφείμ Ρόουζ, Ομιλία για τα σημεία του τέλους του κόσμου, 3 βδομάδες πριν από το θάνατό του το 1982 – Από το βιβλίο π.Σεραφείμ Ρόουζ, Η ζωή και τα έργα του, Τόμος Γ΄, σελ.468

 

Εάν με αγαπάτε με, τας εντολάς τας εμάς τηρήσατε. Υμείς φίλοι μου έστε, εάν ποιήτε όσα εγώ εντέλλομαι υμίν.

 

 [Αν με αγαπάτε, τηρήστε τις εντολές Μου. Εσείς είστε φίλοι μου, εάν κάνετε όσα Εγώ σας παραγγέλλω (μέσω του Ευαγγελίου μου)] (Κατά Ιωάννην 14,15 - 15,14)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου