Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


Καλέ μου άνθρωπε δεν θέλω
να σε πείσω με επιχειρήματα
μα να σε εμπνεύσω με τη ζωή μου.

Δεν θέλω να σου αποδείξω
πως έχω δίκιο
αλλά να σε υποψιάσω
για το μυστήριο που δεν φαίνεται.

Δεν θέλω να σου κάνω τον καλό,
τον ηθικό, τον άγιο,
γιατί απλα δεν είμαι,
παρά μόνο να αποκαλύψω
τις πληγές μου,
τις αδυναμίες μου,τις απορίες μου,
που καταθέτω με πίστη
μπρος στα πόδια Του.

Δεν θέλω με ύφος υπεράνω
να σε διδάξω και να σε αναγκάσω,
μα μαζί σου να κλάψω
κι αδερφικά να σε αγκαλιάσω.

Έτσι απλά,διακριτικά,
με απλότητα και σεβασμό,
παρέα ν'αναζητήσουμε τον Θεό.

Αν το θες.
Όταν εσύ το θες.

Γιατί θα πρέπει να σου πω
πως ο τρόπος του Χριστού
φωνάζει διακριση κι ελευθερία.
Αυτά αγαπώ.
Γι'αυτό Τον αγαπώ.

Αλέξης Αλεξάνδρου 13/1/19

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου